Kørelæreren

Bent Valbjørn, indehaver af Valbjørns Køreskole i Silkeborg

Bent Valbjørn

Bent Valbjørn kørelærer gennem 17 år
Bent Valbjørn er en erfaren kørelærer, der har været aktiv i branchen siden 2006. Han startede sin karriere som selvstændig kørelærer i Viborg og udvidede senere sin virksomhed ved at etablere et teorilokale i hjertet af Silkeborg, hvor han i dag driver sin undervisning.

Bent Valbjørn er dedikeret til at hjælpe dig med at blive en ansvarsbevidst bilist. Hans resultater taler for sig selv, da han opnår en høj beståelsesprocent både i teoriprøver og praktiske køreprøver.

Vi vægter din komfort højt, både når du er i teorilokalet og bag rattet i vores biler. Vores køretøjer er særligt udvalgt for deres lette håndtering, så din køreoplevelse bliver så behagelig som muligt. Vi ønsker, at du føler dig helt hjemme, når du er hos os, og vi ser frem til at hjælpe dig med at opnå dit mål om at blive en sikker og kompetent bilist.

Det er vigtigt, du skal føle dig hjemme, både i teori lokalet og i bilen

Skolebilen

Mercedes Cla200 D
Skal du bruge et kørekort?
Hos Valbjørns Køreskole i Silkeborg, nær Ry og Kjellerup, står vi klar til at hjælpe dig med at opnå dit kørekort. Vores dedikerede team er altid til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål, give dig flere oplysninger om vores undervisningstilbud og priser. Tøv ikke med at kontakte os allerede i dag!