Generhverv kørekort

Generhverv kørekort i Silkeborg hos Valbjørns Køreskole

Generhverv kørekort i Silkeborg

Få hjælp til generhverv af kørekort i Silkeborg. Uanset om du er betinget eller ubetinget frakendt, skal du op til en kontrollerende køreprøve, og hos Valbjørns Køreskole hjælper vi dig med at generhverve kørekortet.

Der er mange regler at holde styr på, når man skal generhverve sit kørekort, og det kan ofte være svært at få overblik over situationen. Vi står derfor klar til at hjælpe dig, hvis du ønsker at generhverve kørekortet.

En kontrollerende køreprøve består af både en teoriprøve og en praktisk køreprøve. Selv om mange erfarne bilister ikke har problemer med den praktiske del, kan teoriprøven være svær. Derfor tilbyder vi en grundig gennemgang af teorien, så du er godt forberedt til prøven. Kontakt os i dag for at bestille en undervisningstime.

Valbjørns Køreskole - sort logo

Generhverv kørekort hos os

Har du brug for en generhvervning af kørekort? Generhverv kørekort i Silkeborg hos Valbjørns Køreskole. Du er meget velkommen til at kontakte os på vores telefon +45 51 80 29 50 eller skrive en mail til info@valbjornskoreskole.dk.

Skal du bruge et kørekort?
Hos Valbjørns Køreskole i Silkeborg, nær Ry og Kjellerup, står vi klar til at hjælpe dig med at opnå dit kørekort. Vores dedikerede team er altid til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål, give dig flere oplysninger om vores undervisningstilbud og priser. Tøv ikke med at kontakte os allerede i dag!