Teori­undervisning

Teoriundervisning i Silkeborg ved Valbjørns Køreskole

Teoriundervisning i Silkeborg

Om teoriundervisning i Silkeborg, nær Ry og Kjellerup ved Valbjørns Køreskole. Når du har gennemført vores omfattende teoriundervisning, er du klar til at tage skridtet videre og tilmelde dig teoriprøven. Ifølge loven skal du deltage i mindst 29 teorilektioner for at kvalificere dig til prøven.

Ved teoriprøven bliver du præsenteret for en række billeder, der skildrer forskellige trafiksituationer. Din opgave er at afgøre, hvad den korrekte handlemåde er i hver situation. Vores teoriundervisning foregår centralt i Silkeborg på Hostrupsgade 24B og omfatter selvfølgelig tavleundervisning, hvor vores erfarne instruktører guider dig gennem teorimaterialet.

Teoriprøven varer normalt omkring 30 minutter, og du vil få besked om resultatet umiddelbart efter prøven. Prøven afholdes typisk på politistationen.

Hvis du ønsker at forberede dig ekstra godt til teoriprøven, kan du besøge trafiktesten.dk via det medfølgende link. Her har du mulighed for at teste dine teoretiske færdigheder og få en fornemmelse af, om du er godt rustet til prøven. Vi er her for at hjælpe dig med at opnå en solid forståelse for trafikreglerne og sikre, at du er godt forberedt til din teoriprøve.

Valbjørns Køreskole - sort logo
Skal du bruge et kørekort?
Hos Valbjørns Køreskole i Silkeborg, nær Ry og Kjellerup, står vi klar til at hjælpe dig med at opnå dit kørekort. Vores dedikerede team er altid til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål, give dig flere oplysninger om vores undervisningstilbud og priser. Tøv ikke med at kontakte os allerede i dag!